2019. február 16., szombat

Hol is kezdjem?

Sokszor és sokféleképpen írtam már az elmúlt napokban kinek-kinek a leuveni élményeimről és a félév kezdetéről.
Lassan két hete, hogy Leuvenbe érkeztem. Ezalatt az időszak alatt párszor már megfordult a fejemben, hogy blogot fogok írni. Azaz, már előtte is gondoltam rá, meg írtam néhány embernek ezzel kapcsolatban, de eddig nem szántam rá magam. Általában olyankor jött rám az írhatnék, amikor ez fizikailag nem működött volna: a városi idegenvezetésen, a parkban vagy az utcán sétálva, bevásárlás közben, az egyetemi beiratkozáskor, egy-egy órán vagy a könyvtári vezetésen.
Ebben a két hétben annyi minden történt, hogy most nem tudom, hol is kezdjem el. Talán az lesz a legjobb, ha az elmúlt két hétben tapasztaltakat is majd itt-ott belecsempészem a későbbi bejegyzésekbe.
Alapvetően impulzusokat szeretnék megosztani, nem pedig e-naplót vezetni (ennek a szónak persze egy iskolai tanári szobában egészen más jelentése is van...). Meglátjuk, mi sül ki belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése