2019. február 24., vasárnap

"és látta, hogy három férfi áll előtte" (Ter 18, 2)

Ma reggel annyi mozgást hallottam a Házban, hogy a hétvégén itt alvó vendég valakit beengedett, és bementek a kápolnába. Kicsivel később a konyhában teát kortyolgattam, amikor megszólalt a kaputelefon. Ahelyett, hogy felvettem volna, kimentem a bejárathoz, és ajtót nyitottam. Három férfi állt az utcán, és azt mondták a szentmisére jöttek, amit father Aron tart. Megkérdeztem, kitől tudják ezt, mondták, hogy az atyától. Behívtam őket a Házba, és mutattam az utat a kápolnáig. Ott bent már minden elő volt készítve a miséhez, az atya felöltözve ült az oltár mögött, bent volt a Ház rektora és a vendég is. Mondtam nekik, hogy én is szeretnék jönni, majd felszaladtam egy szalonképesebb nadrágért, és amikor visszaértem, már kezdődött is a liturgia. Father Aron Amerikából, a három "idegen" és három magyar. Az atya néhány mondatban beszélt az evangéliumról, a Jézushoz tartozásról, kifejezetten lelkesítő volt. A mise után kikísértem a három férfit az utcára, egyikükkel pár szót váltottunk, majd elbúcsúztunk egymástól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése