2019. február 18., hétfő

K)nwvtùr

?ùr q c<,b^l is lùtsyik; hogw vqlq,i nincs rendben:::
Ugwqnis q billentw)yet itt egmsyen ,ùs:

Mar a cimbol is kitunik; hogy valami nincs rendben...
Ugyanis a billentyuzet itt egeszen mas.

Már a címből is kitűnik, hogy valami nincs rendben...
Ugyanis a billentyűzet itt egészen más.

Könyvtár


Amikor február 15-én, pénteken először jártam a teológiai kar könyvtárában, gondoltam, kicsit dolgozom is ott az egyik számítógépen. Aztán a billentyűzet teljesen megdöbbentett, szokatlan elrendezésben álltak ott a betűk és az írásjelek; mintha valaki összekeverte volna. Mivel hasonló élményről a többiek is beszámoltak, ezért gondolom, hogy nem csak az az egy billentyűzet volt "hibás", melyet én próbáltam használni. Csak másodszori próbálkozásra sikerült a jelszavakat jól beírnom a különféle bejelentkezéseknél, de a szokásosnál nagyobb energiabefektetésre és odafigyelésre volt szükség.
Előtte egy igen hosszú könyvtári vezetésen vettünk részt. Ahhoz képest, hogy minden erasmusos diáknak meghirdették ezt a programot, kb. nyolcan voltunk. A vezetés hosszú volt, a végére már nagyon unalmas, de egy modern épületet ismertem meg. A könyvtár 1 300 000 kötetet tartalmaz, világszinten a legjobb teológiai könyvtárak között van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése