2019. március 31., vasárnap

"Nézd, mily nagy és széles a tenger..." (Zsolt 103, 25)

Tegnap délután eljutottam az Északi-tenger partjára. Bruggéből vonattal mentem Blankenbergéig. Azért pont ide, mert az oostendeinél hamarabb indult ez a vonat, és a jegy is olcsóbb volt.
A belga tengerparton '0' jelzéssel villamos közlekedik Knokke és De Panne között.
Ezzel a villamossal utaztam két megállót, majd lesétáltam a partra. Gyönyörű napsütés, nagy nyugalom fogadott. Mintha az általam felfogható és elérhető világ végére jutottam volna el. Mezítláb sétáltam a homokban, a partra érkező hullámok nyaldosták a lábfejemet. Kb. 2,5 km-t gyalogoltam a parton, végül villamossal továbbmentem Oostendébe, ahonnan a vonat egészen Leuvenig hozott.
Végül (a kötöttpályás közlekedés iránt érdeklődőknek) egy videó a villamos érkezéséről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése