2019. június 23., vasárnap

Vödör, de nem esővíz. Mi az?

A szorgalmi időszak folyamán az egyik teremben észrevettem, hogy egy műanyag vödör van a fal mellett. Arra gondoltam, hogy ez biztosan az otthonról ismerős módszer a beázó tetőn átcsöpögő víz felfogására. Ráadásul az esős belga időjárás még meg is erősítette ezt a feltevésemet. Aztán más teremben is láttam vödröt. Abba akkor még nem gondoltam bele, hogy azokban a termekben, melyek nem a legfelső emeleten vannak, még nagyobb probléma, ha csöpög a víz.
A rejtély csak az utolsó szorgalmi héten oldódott meg, amikor láttam, hogy a tanár belenyúl a vödörbe, kiveszi az ott ázó szivacsot, és letörli vele a táblát.
Sajnos akkor elmulasztottam, hogy képet készítsek a vödörről, viszont ma, amikor a maradék két vizsgám helyszínének néztem utána, találtam képeket a teológiai kar tantermeiről, kettőn a vödör is látszik.
https://www.kuleuven.be/kulag/nl/lokaal/109-01-20011/onderwijs
https://www.kuleuven.be/kulag/nl/lokaal/109-01-020013/onderwijs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése