2019. július 2., kedd

Gent újabb oldala

Pár héttel ezelőtt, némi internetes kutatás során arra lettem figyelmes, hogy Gentben június 29-én két bolhapiac is lesz. Az egyik olyan, amelyik minden szombaton délelőtt a Szent Jakab-templom melletti téren megtalálható, a másik viszont egy nagyszabású, egyedi alkalom a külvárosban. Úgy gondoltam, ezekért megéri újra elutazni Gentbe. Így is lett, találtam pár jó dolgot, meg próbáltam képeket készíteni. A hangulat itt-ott kissé balkáni volt, egyébként mindenhol jól érezték magukat az emberek, kedvesek voltak az eladók, és lehetett kapni mindent (is), néhány példa: a medinai mecsetet ábrázoló kép, kakukkos óra, kerékpár (akár 10 euróért is!), informatikai eszközök, forma 1-es kabát, mosógép, egyéb háztartási eszközök, náci relikviák...
Képek a Szent Jakab-templom mellől...
...és a külvárosi utcából:
A  két helyszín és a vasútállomás között villamossal, illetve busszal utaztam. Egy buszmegállót sikerült lefotóznom menet közben, szerintem első ránézésre nem derülne ki, hogy ez Gent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése